ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...
- Αριθμός ταινιών: 22316
- Αριθμός συν/τών: 759967
- Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Περιεχόμενα
Παρ 08 Απρ 2022
Αδάμ πού εί;Τετ 06 Σεπ 2017
Το «Amerika Square» του Γιάννη Σακαρίδη είναι η ελληνική υποψηφιότητα για τα φετινά βραβεία OscarΤρί 29 Αυγ 2017
Παγκόσμια πρεμιέρα στις 7 Σεπτεμβρίου, στο 74ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας για την 8η Ήπειρο του Γιώργου ΖώηΠαρ 04 Αυγ 2017
Ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας «Τζαμάικα»Πεμ 27 Ιουλ 2017
O Τάσος Μπουλμέτης επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη εμπνεόμενος από τον επικό αγώνα ΑΕΚ - Σλάβια Πράγας του 1968CineGossip
Παρ 18 Φεβ 2005
Κινηματογραφικά νέα από όλο τον κόσμο...
Διάκριση για το “Super Size Me”

Κnowing
O Alex Proyas, σκηνοθέτης του “I Robot” θα αναλάβει το υπερφυσικό θρίλερ “Knowing”. Το θρίλερ αφορά την ιστορία ενός άντρα που ανακαλύπτει μία κάψουλα χρόνου του 1950 με παιδικές ζωγραφιές που προβλέπουν το μέλλον. Ένα σετ από αυτές τις ζωγραφιές φανερώνουν τρομερά περιστατικά που έχουν ήδη συμβεί, όμως ένα περιστατικό δεν έχει συμβεί ακόμα και ο άντρας προσπαθεί να εμποδίσει την πραγματοποίησή του.
Από το Smith στο Schmidt

Το τέλειο διαζύγιο για την Columbia
H Columbia Pictures απέκτησε τα κινηματογραφικά δικαιώματα για το τελευταίο μυθιστόρημα του Avery Corman, “A perfect Divorce”. Ο Corman – του οποίου το “Kramer vs. Kramer” είχε κερδίσει το Όσκαρ στην κινηματογραφική του μεταφορά- για άλλη μία φορά εξερευνά τις κρυφές επιδράσεις που έχει ένα συναινετικό και φιλικό διαζύγιο αυτή τη φορά στο γιο μιας οικογένειας που ό,τι κάνει το κάνει για το καλό του.
ΣΤΟΝ ΠΥΡΕΤΟ ΤΩΝ ΟΣΚΑΡ…

ΚΑΤΙ ΜΥΡΙΖΕΙ…
Τι τρέχει στην πραγματικότητα με το “Eucalyptus”

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ:
- O Alfonso Cuaron θα σκηνοθετήσει για τη Warner Bros. Pictures. το “The Memory of Running” του συγγραφέα Ron McLarty. O McLarty έγραψε το βιβλίο το 1988 και μιλά για έναν 43χρονο ο οποίος πενθεί για το θάνατο των γονιών του σε τροχαίο ανεβαίνοντας με το κοστούμι της κηδείας σε ένα ποδήλατο και ταξιδεύοντας με αυτό σε όλη τη χώρα. Ο McLarty θα γράψει και το σενάριο της ταινίας.
- Η Disney προσέλαβε τους σεναριογράφους Brian Klugman και Lee Sternthal για να γράψουν το ριμέικ του “Tron”, της ταινίας δηλαδή του 1982 του Steven Lisberger. Η ταινία μιλά για έναν προγραμματιστή ηλεκτρονικού υπολογιστή που εγκλωβίζεται σε έναν παράλληλο κόσμο ενός προγράμματος του υπολογιστή.
ΣΤΟΝ ΠΥΡΕΤΟ ΤΩΝ ΟΣΚΑΡ...
Σαν να ήταν χθες-1983

Πιο συγκεκριμένα, το Όσκαρ καλύτερης ταινίας πήγε στην παραγωγή “Gandhi”, μία ταινία με έντεκα υποψηφιότητες και 8 αγαλματίδια στην κατοχή της στο τέλος της τελετής. Κέρδισε το μεγαλύτερο αριθμό βραβείων από κάθε αγγλική ταινία έως εκείνη την εποχή, παρά το γεγονός πως το φιλμ χρηματοδοτήθηκε από τα Στούντιο της Columbia. Ηττημένοι της βραδιάς, εκτός από το “E.T. The Extra Terrestrial” που έφυγε τελικά με τέσσερα Όσκαρ, ήταν και οι ταινίες “Tootsie” (δέκα υποψηφιότητες και μόνο ένα Όσκαρ), “Missing”(η πρώτη Αμερικάνικη ταινία του Έλληνα σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά, ένα πολιτικό θρίλερ. Ο Γαβράς ήταν ο μόνος σκηνοθέτης του οποίου η ταινία πήρε υποψηφιότητα για Όσκαρ, ο ίδιος όμως δεν κέρδισε υποψηφιότητα στην κατηγορία του καλύτερου σκηνοθέτη! Τη βραδιά των βραβείων της Ακαδημίας απουσίαζε από την τελετή) και “The Verdict”.

Νικητής του Β΄ αντρικού ρόλου ήταν ο Louis Gossett Jr.. Για την ερμηνεία του στο “An Officer and a Gentleman” και η Jessica Lange διακρίθηκε στο Β΄ γυναικείο ρόλο για την ερμηνεία της στο “Tootsie”. Το “E.T. The Extra Terrestrial” κέρδισε τέσσερα Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένων αυτών των καλύτερων ηχητικών και οπτικών εφέ, ενώ το Όσκαρ τραγουδιού πήγε στο “Up where we belong” από την ταινία “An Officer and a Gentleman”. Την ίδια χρονιά, συνυποψήφιό του τραγούδι στην κατηγορία ήταν και το “Eye of the Tiger” από το “Rocky III”.
Τέλος, η ταινία “TRON” της Disney με δύο υποψηφιότητες στις κατηγορίες καλύτερου ήχου και κοστουμιών, δε θεωρήθηκε κατάλληλο για την κατηγορία των καλύτερων οπτικών εφέ, επειδή η Ακαδημία πίστευε πως η ταινία «έκλεψε» με το να χρησιμοποιήσει υπολογιστή. Η ιδέα της χρήσης υπολογιστή για την αναπαράσταση περιβαλλόντων και όχι το χειροποίητο σχέδιο, θεωρούνταν μη αυθεντική! Πρέπει να περάσουν άλλα εφτά χρόνια μέχρι να τιμηθεί μία άλλη ταινία που έκανε χρήση υπολογιστή με το Όσκαρ καλύτερων οπτικών εφέ, η ταινία “The Abyss” του James Cameron!
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.